Koszyk

0,00 zł

My Cart -

My Cart: (0)
Kategorie

    Sofy z wysokim oparciem

    środa, 21 listopada 2018 22:27:38 Europe/Warsaw

    Bardzo duży wybór sof i kanap, może w pewnym stopniu utrudniać podjęcie decyzji. Sofy nowoczesne i stylizowane na art deco. Sofy z podłokietnikami i bez nich. Sofy z zagłówkami i bez nich. Sofy z wysokim lub niskim oparciem. Tym ostatnim aspektem chcemy się zająć w tym artykule. W ostatnim czasie bardzo dużą popularnością cieszą się sofy z wysokim oparciem. Dlaczego? Co jest w nich takiego wyjątkowego, że są kupowane w coraz to większych ilościach.

     

    Sofa z wysokim oparciem jest bardzo reprezentacyjna

     

    Głównie o estetykę chodzi osobom, które decydują się kupić sofę z wysokim oparciem. Mebel tego typu wydaje się być bardzo dystyngowany, a tym samym budzi respekt u osób, które będą w jego pobliżu. W użytkowaniu wysokie oparcie nie zawsze musi być wygodne. Zależy to jednak od sposobu, w jaki zostanie wyprofilowane. W przypadku mebli umieszczonych w poczekalni, niekoniecznie trzeba wybierać te najbardziej komfortowe. Są one przeznaczone do krótkotrwałego użytkowania, a tym samym powinny zapewniać standardowy komfort. Inaczej ma się sprawa w przypadku sof i kanap, które będą ustawione w salonie. Jeżeli zamierzamy na takich meblach gościć odwiedzające nas osoby, należy wybrać sofy na tyle wygodne, aby nawet kilkugodzinne siedzenie na nich nie wywoływało dyskomfortu.

     

    Rodzaje wysokich oparć w sofach

     

    Jeżeli rzeczywiście bardzo podoba Ci się sofa z wysokim oparciem, możesz rozpocząć poszukiwania idealnego mebla. Sofy można podzielić na kilka grup, między innymi pod względem projektu i wykonania oparcia. Oparcia w sofach mogą być proste na całej swojej powierzchni. Rozwiązanie jest bardzo estetyczny i odpowiednie dla wnętrz w stylu minimalistycznym. Nie będziemy również mieć trudności, aby znaleźć sofa z wysokim oparciem z zagłówkami. Zagłówki w oparciu mogą być regulowane w zakresie kilku pozycji. Jest to praktyczne rozwiązanie, doceniane szczególnie przez osoby wysokie. Regulowane zagłówki przydają się zwłaszcza podczas oglądania telewizji, umożliwiając oparcie głowy w najwygodniejszej pozycji. W zależności od wielkości sofy i tego, ile jednorazowo osób może się na niej pomieścić, każde stanowisko może posiada własny, niezależnie regulowany zagłówek.

     

    Jak dbać o sofy z wysokim oparciem?

     

    Im większe oparcie, tym większa ilość materiału użyta do produkcji mebla. Oznacza to również więcej pracy związanej z czyszczeniem i konserwacją kanapy. Sofy mogą brudzić się od regularnego użytkowania, siadania na nich w brudnym ubraniu oraz zanieczyszczeniu ich napojami i jedzeniem. Najtrudniejsze w czyszczeniu są oczywiście sofy tapicerowane jasnymi materiałami. Zanim podejmiemy próby usunięcia plamy, zaleca się przeprowadzenie testów na kawałku materiału w miejscu niewidocznym. Czyszcząc tapicerkę sofy, pamiętajmy o tym aby nie pocierać plamy, gdyż prowadzi to do powiększenia się plamy i zanieczyszczenia coraz to większych powierzchni materiału. Jeżeli żadne zalecane metody czyszczenia nie przyniosły rezultatów, można skontaktować się z firmami oferującymi czyszczenie parowe i chemiczne.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Krzesła Radomskie

    środa, 21 listopada 2018 22:25:19 Europe/Warsaw

    Fabryka mebli Radomsko istnieje na rynku od ponad 150 lat. Rodzinne tradycje projektowania i wytwarzania mebli drewnianych były przenoszone z pokolenia na pokolenie, prowadząc do zbudowania solidnej i rozpoznawalnej marki na rynku. Aktualnie krzesła radomskie są jednymi z najchętniej kupowanych krzeseł drewnianych w kraju i za granicą. Co sprawia że krzesła te są tak popularne i cieszą się wielkim uznaniem klientów? Jest kilka rzeczy, które się na to składają. Pierwszą z nich jest bardzo duży wybór modeli i wzorów. Krzesła radomskie zaliczane są do grupy krzeseł użytkowych, chętnie wybieranych do pracy biurowej lub w domowych gabinetach. Mnogość modeli i wariantów, pozwala wybrać krzesła ergonomiczne, odporne na trudne warunki eksploatacji, a także dające wysoki komfort użytkowania w każdych warunkach.

     

    Krzesła radomskie to starannie selekcjonowane gatunki drewna

     

    Wytrzymałość krzeseł drewnianych w głównej mierze zależy od ich konstrukcji oraz tego, z jakich gatunków drewna zostały wykonane. W przypadku krzeseł Radomsko, powstają one z wysoko gatunkowego drewna liściastego, pozyskiwane z polskich upraw leśnych. Dąb, jesion oraz buk gwarantują meblom najwyższą wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne. Drewno zanim zostanie wykorzystane do celów produkcyjnych, zostaje przez kilkanaście miesięcy sezonowane. W tym czasie powoli wysycha, tracąc całą zgromadzoną w sobie wilgoć. Proces ten jest bardzo wnikliwie nadzorowany, tak aby nie dopuścić do pękania materiału. Po upływie określonego czasu, drewno poddawane jest kontroli jakości, która podejmuje decyzję o jego wykorzystaniu w produkcji lub dalszym sezonowaniu.

     

    Projekty tworzone z pasją – krzesła Radomsko dla profesjonalistów

     

    Niezależnie od tego, który model krzeseł Radomsko najbardziej się Państwu podoba, gwarantujemy że został on zaprojektowany przez doświadczonych projektantów, wkładających maksimum serca i zaangażowania w swoją pracę. Efektem tej działalności są krzesła bardzo funkcjonalne, znakomicie sprawdzające się w pracy zawodowej, jak również podczas rodzinnych spotkań i wypoczynku. Szczególną uwagę projektanci krzeseł Radomsko poświęcają oparciom. Ich kształt i wymiary zostały zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Ich celem jest odciążenie pleców, poprawienie komfortu pracy i zapewnienie estetycznego, miłego dla oka wyglądu krzesła.

     

    Gdzie kupić krzesła Radomsko

     

    Firma Radomsko posiada własny sklep internetowy, ale najwygodniej można zakupić meble i krzesła Radomsko w sklepach partnerskich na terenie całego kraju. Kupując krzesła, zaleca się ich przetestowanie i sprawdzenie, jak sobie radzą w normalnych warunkach użytkowania. Czy ich wysokość, wyprofilowanie i wykonanie odpowiada Państwa potrzebom. Krzesła Radomsko są fabrycznie złożone i nie  wymagają żadnych innych prac, związanych z przygotowaniem do użytkowania. Solidnie zapakowane, mogą być bezpiecznie transportowane nawet na dużych dystansach. W sprzedaży dostępne są krzesła Radomsko również w opcji tapicerowanej, w dużym wyborze wzorów i kolorów obić.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Szafki ubraniowe dla pracowników

    środa, 21 listopada 2018 22:23:20 Europe/Warsaw

    Każda firma zatrudniająca pracowników, powinna zapewnić im należyte warunki socjalne. Pomieszczenie kuchenne, toalety, szatni oraz szafki ubraniowe dla pracowników. Te ostatnie są często zapominanym elementem wyposażenia, tymczasem mają wielki wpływ na bezpieczeństwo osobistych rzeczy pracownika, jak i wydajność pracy. Wielu pracodawców nie życzy sobie, aby ich pracownicy podczas wykonywania obowiązków mieli przy sobie rzeczy osobiste. Dotyczy to przede wszystkim elektroniki – telefonów komórkowych, tabletów i innych. Pracownik gdzieś jednak musi je pozostawić. Miejsce to powinno być dostępne tylko dla niego (wyłączność na czas pracy), dawać możliwość zamknięcia rzeczy i ich kontrolowania. W przeciwnym wypadku kosztowne przedmioty są narażone na kradzież. Wyposażenie firmy, które zapewnia oczekiwany poziom bezpieczeństwa to szafki ubraniowe dla pracowników.

     

    Jak zbudowane są pracownicze szafki ubraniowe?

     

    Konstrukcja takich mebli opiera się na elementach stalowych. Szafki mają budowę modułową, co pozwala je łączyć w rzędy, dodatkowo skręcając je ze sobą. W sprzedaży są pojedyncze moduły, obejmujące dwie szafki, cztery lub więcej. Wypełnienie ścian i drzwi takich szafek stanowią elementy z blachy malowanej proszkowo. Warstwa farby wykonana w technologii proszkowej jest odporna na uszkodzenia mechaniczne, stanowi również doskonałe zabezpieczenie przed korozją. Dla uzyskania ciekawych efektów estetycznych, fronty szafek mogą mieć inny kolor od boków i wzmocnień. W konstrukcji szafek ubraniowych dla pracowników, ważną rolę odgrywają otwory wentylacyjne. Ich wielkość jest zaprojektowana w taki sposób, aby uniemożliwiać próbę otwarcia szafki bez klucza, a jednocześnie zapewniać skuteczną cyrkulacje powietrza. Otwory najczęściej znajdują się w dolnej i górnej części drzwi.

     

    Jak wyglądają szafki ubraniowe dla pracowników od środka

     

    Po otwarciu drzwi szafki, ujrzymy pojedyncza komorę. Jest ona przeznaczona na rzeczy pracownika. Jej największą cześć przewidziana jest na powieszenie odzieży wierzchniej, takiej jak kurtki i czy płaszcze. Aby to umożliwić, u góry znajduje się poprzeczka ze stali, do której można przymocować wieszak. Pełni ona również rolę wzmocnienia i usztywnia całą konstrukcję. Bardzo przydatne jest również wydzielenie dwóch niezależnych półek. Pierwsza z nich znajduje się u góry i może być wykorzystana do przechowywania rzeczy osobistych. Dolna z kolei może służyć do odstawienia obuwia zamiennego, jeśli takie jest używane w zakładzie pracy.

     

    Bezpieczeństwo rzeczy pozostawionych w szafkach ubraniowych

     

    Producenci szafek ubraniowych nie mogą zapominać o bezpieczeństwie rzeczy, które się w nich znajdują. Drzwi każdej z szafek zamykane są za pomocą kluczyka i zamka. Wkłada cylindryczna z ryglem skutecznie chroni zawartość szafki przed kradzieżą. Fakt, że cała konstrukcja wykonana jest ze stali, stanowi dodatkową przeszkodę dla złodzieja. Próba sforsowania zamka siłą, zawsze będzie wiązać się z dużym hałasem, który może zaalarmować otoczenie. Dla zapewnienia jeszcze lepszej ochrony, szafki mogą być przyśrubowane do podłogi lub ściany.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Aranżacja i wyposażenie gabinetu lekarskiego

    środa, 21 listopada 2018 16:32:20 Europe/Warsaw

    Gabinet lekarski to szczególne miejsce. Odwiedzają go osoby w różnym wieku z mniejszymi lub większymi problemami zdrowotnymi. Konieczność opowiadania o nich, pozbycia się swojego ubrania i odsłonięcia wszystkich tajemnic przed lekarzem jest naprawdę krępująca. To nieprzyjemne uczycie można trochę osłabić, jeśli aranżacja gabinetu lekarskiego zostanie przeprowadzona zgodnie z podstawowymi zasadami. Umiejętnie wybrane wyposażenie, funkcjonalny układ zapewniający intymność i prywatność, a także bezpieczne w użytkowaniu meble gabinetu lekarskiego, które są łatwe do utrzymania w czystości.

     

    Jak powinna wyglądać prawidłowa aranżacja gabinetu lekarskiego?

     

    Zasadniczo gabinety lekarskie powinny mieć wydzielone dwie strefy. Pierwsza z nich to strefa oficjalna, służąca do przeprowadzenia wywiadu lekarskiego. Musi ona pacjentowi zapewniać komfort, dlatego należy zadbać o wygodne krzesło, wieszak, a także biurko dla lekarza i fotel dla niego. Meble gabinetu lekarskiego powinny być wybrane w taki sposób, aby nie wywoływać uczucia onieśmielenia u pacjenta, co może prowadzić do ukrywania pewnych faktów lub kłamstw. To rzecz jasna może prowadzić do postawienia błędnej diagnozy. Błędem wielu osób wybierających wyposażenie gabinetu lekarskiego, jest kupno zbyt wysokiego biurka i za niskiego krzesła dla pacjenta. W efekcie czuje się on niżej w hierarchii w kontaktach z lekarzem, co prowadzi do niezdrowych relacji. Aby tego uniknąć, należy meble gabinetu lekarskiego wybierać w sposób, umożliwiający lekarzowi i pacjentowi siedzenie na jednakowej wysokości.

     

    Strefa intymna gabinetu lekarskiego

     

    Drugą strefą gabinetu lekarskiego jest strefa intymna. To w tej części pomieszczenia przeprowadzane są badania lekarskie. Miejsce to powinno być osłonięte przed wzrokiem przypadkowych osób, które mogą nieproszone wejść do gabinetu. Najprostszą formą takiego zabezpieczenia jest oczywiście medyczny parawan. Można jednak zdecydować się na nieco bardziej wymyślne rozwiązania, takie jak przesuwne ścianki działowe czy specjalnie wykonana wnęka w gabinecie.

     

    Bezpieczne i higieniczne meble do gabinetu lekarskiego

     

    Nie można również zapominać o tym, jak ważne są meble w gabinecie lekarskim. Nie powinny to być takie same meble, jak stosujemy w swoich domach i mieszkaniach. W gabinetach lekarskich pojawiają się osoby cierpiące na najróżniejsze choroby bakteryjne i wirusowe. Aby miejsce to nie stało się centrum epidemii, należy całe wyposażenie regularnie dezynfekować i odkażać. Dotyczy to zarówno sprzętu medycznego, jak i całego wyposażenia. Meble w gabinecie lekarskim powinny być odporne na działanie silnych środków bakteriobójczych, również opartych na alkoholu. Gładkie powierzchnie, brak elementów chropowatych, a także wykorzystanie mebli do siedzenia tapicerowanych skórą naturalną lub sztuczną, którą łatwiej doprowadzić do czystości, niż obicia z klasycznych materiałów.

     

    Jeżeli są Państwo na etapie projektowania i wyposażenia swojego gabinetu lekarskiego, potrzebne są Państwu niezawodne, komfortowe i wytrzymałe meble lekarskie, zapraszamy do kontaktu z nami. Nie tylko pomożemy w wyborze najlepszych rozwiązań, ale również zaoferujemy korzystne warunki finansowania i sprawną dostawę.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Stoły konferencyjne - składane

    środa, 21 listopada 2018 16:28:04 Europe/Warsaw

    Stoły są jednym z ważniejszych elementów wyposażenia sali konferencyjnej. To przy nich wygodnie mogą siedzieć uczestnicy spotkania, omawiając ważne tematy. Zależnie od pomysłu na wyposażenie sali, stoły mogą być stacjonarne lub składane i przenośne. Dziś zajmiemy się tymi ostatnimi, które są doskonałą alternatywą dla wszystkich miejsc o ograniczonej powierzchni lub wykorzystywanych w różnych celach

     

    Stoły konferencyjne składane i ich budowa

     

    Konstrukcja stołów składanych opiera się na solidnym metalowym stelażu. Nogi mocowane są do blatu za pomocą zawiasów, umożliwiając ich szybkie i łatwe złożenie. Zawiasy posiadają dodatkowe blokady, dzięki czemu nie istnieje ryzyko niekontrolowanego złożenia się stołu, np. podczas oparcia się o niego. Wytrzymałe profile stalowe o przekroju okrągłym lub kwadratowym zapewniają bardzo skuteczne przenoszenie nawet dużych obciążeń, bez ryzyka utraty stabilności lub odkształcenia się profili.

     

    Blaty w stołach konferencyjnych składanych

     

    Niezbędnym elementem każdego stołu konferencyjnego jest blat. W stołach konferencyjnych może być wykonany z laminowanej płyty MDF, której wygląd imituje naturalne drewno lub posiada wytrzymałą warstwę z tworzywa sztucznego. Blaty tego typu są odporne na uszkodzenia mechaniczne, łatwe w utrzymaniu idealnej czystości, a ponadto występują w bardzo dużej ilości wzorów i odmian, umożliwiając bardzo ładne dopasowanie wyglądu stołu do całej reszty otoczenia sali.

     

    Użytkowanie składanych stołów konferencyjnych w praktyce

     

    Co trzeba wiedzieć o użytkowaniu takich składanych stołów? Przede wszystkim dużą uwagę należy zwrócić na sposób składania i rozkładania podpór. Należy wybierać stoły wyposażone w zawiasy stalowe, które są bardzo wytrzymałe. W niektórych modelach stołów mogą występować dodatkowe rozwiązania, ułatwiające ich użytkowanie. Do takich można zaliczyć np. możliwość łączenia stołów ze sobą za pomocą specjalnych uchwytów. Jest to korzystne z tego powodu, iż można łatwo uniknąć przesuwania się konstrukcji na boki. Inne modele stołów mogą posiadać nogi z regulacją wysokości. To również jest bardzo przydatne rozwiązanie, umożliwiające znalezienie optymalnej wysokości blatu, zależnie od potrzeb siedzących przy stole osób.

     

    Przechowywanie stołów składanych konferencyjnych

     

    W wielu zakładach pracy sale konferencyjne są adaptowane na różne cele, zależnie od aktualnych potrzeb. Umieszczenie w nich stacjonarnych stołów konferencyjnych, mogłoby uniemożliwić elastyczne korzystanie z sali i zmuszać do pracochłonnego wynoszenia stołów na korytarz. Dochodzą do tego dodatkowe względy bezpieczeństwa i organizacji. Stoły konferencyjne składane skutecznie rozwiązują ten problem. Po złożeniu nóg, grubość całej konstrukcji nie przekracza kilkunastu centymetrów. Znacząco mniejsza jest również waga takich stołów. Bez wysiłku mogą one być przenoszone przez jedną do dwóch osób, a następnie ustawione w pozycji pionowej pod ścianą, tak aby nie ograniczać dostępnej powierzchni na podłodze. Stoły konferencyjne składane można opierać o siebie, sztaplować lub tworzyć z nich stosy, po odpowiednim zabezpieczeniu.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Tapicerowanie fotela - krok po kroku

    środa, 21 listopada 2018 16:25:16 Europe/Warsaw

    Zniszczone zębem czasu fotele, nie prezentują się zbyt zachęcająco do siedzenia w nich. Na szczęście można je w miarę sprawnie i szybko odnowić przez renowację tapicerską. W całym kraju działają setki zakładów tapicerskich, które bez żadnych problemów wymienią poszycie naszych foteli. Jeśli jednak dysponujesz odrobiną czasu, podstawowymi umiejętnościami krawieckimi i zapałem do pracy, możesz podjąć się tego zadania samodzielnie. Z pewnością satysfakcja z dobrze wykonanej pracy wynagrodzi Ci wszystkie trudu, które po drodze możesz napotkać.

     

    Odkurzamy fotel i przygotowujemy miejsce pracy

     

    Aby wygodnie pracowało się przy tapicerowaniu fotela, należy zapewnić sobie wystarczająco dużo miejsca w jego sąsiedztwie. Najlepiej do pracy wybrać jedno puste pomieszczenie, w którym nikt nie będzie nam przeszkadzał. Fotel ustawiamy na środku pokoju i dokładnie go odkurzamy. Szczególną uwagę zwracamy na miejsca z tyłu, które rzadko są sprzątane i mogą tam znajdować się większe ilości zabrudzeń, kurzu i pajęczyn. Kiedy fotel jest odkurzany, zabieramy się do kolejnego kroku.

     

    Zdejmujemy tkaninę tapicerską

     

    Jest to proste zadanie, ale wymagające wprawy. Powoli zdejmujemy poszycie tapicerskie, rozpoczynając od spodu fotela. Właśnie tam materiał powinien być przymocowany zszywkami do drewnianej ramy. Robimy to bardzo delikatnie, tak aby nie poniszczyć materiału. O tym dlaczego, w dalszej części. Najłatwiej zdjąć materiał podważając ostrym nożem lub śrubokrętem zszywki lub pinezki i je wyjmując. Kiedy wszystkie kawałki materiału zostały zdjęte, odkładamy je na bok, pod żadnym pozorem nie wyrzucając.

     

    Ocena stanu technicznego gąbki i wypełnienia

     

    Intensywne użytkowanie fotela mogło doprowadzić do wygniecenia się gąbki. W efekcie mogła ona stracić swoją sprężystość, stając się opadłą, mało elastyczną i nie zapewniającą odpowiedniego komfortu użytkowania. Jeśli tak jest, warto wymienić ją na nową. Starą gąbkę usuwamy, dokładnie obmierzamy i zamawiamy nową, w takim samym wymiarze. Kupując nowe wypełnienie, warto zainwestować w nieco lepszy materiał. Takim jest wysoko sprężysta gąbka tapicerska T30. Jest bardzo trwała i gwarantuje doskonały komfort użytkowania. Nową gąbkę montujemy w kolejności odwrotnej do demontażu.

     

    Nowy materiał tapicerski

     

    Kiedy wypełnienie fotela jest zamontowane, można przystąpić do jego tapicerowania. Stare kawałki materiału wykorzystujemy jako szablon, odrysowując kształty na nowej tkaninie i wycinając elementy nożyczkami. Dzięki temu mamy pewność, że wszystko będzie idealnie do siebie pasować. Montaż do drewnianej konstrukcji przeprowadzamy wykorzystując mocny zszywacz tapicerski lub pinezki tapicerskie wbijane młotkiem. Tapicerując poszczególne elementy, należy pamiętać o bardzo dokładnym i starannym naciąganiu materiału. Nie tylko będzie pozbawiony załamań i fałd, ale również ułatwi czyszczenie fotela – w załamaniach nie będzie gromadzić się kurz. Cała czynność może wymagać się skomplikowana, jednak po pierwszym lub drugim tapicerowaniu fotela, nabiera się dużej wprawy i kolejne prace można wykonać w połowie szybszym czasie.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Meble ogrodowe z technorattanu

    środa, 21 listopada 2018 16:13:51 Europe/Warsaw

    Meble ogrodowe wystawiane są na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych. Nie tylko deszcz czy śnieg, ale również promienie słońca, duże amplitudy temperatur i wiatr mogą okazać się dla nich zabójcze. Jeżeli meble ogrodowe przez dłuższy czas są użytkowane na otwartej przestrzeni, można zaobserwować pękanie elementów drewnianych, korozję, odbarwianie się tworzywa i inne wyraźne śladu zużycia. Niestety, w ślad za nimi podążą zużycie mechaniczne i osłabienie wytrzymałości całej konstrukcji. Należy zachować daleko idącą ostrożność podczas użytkowania takich mebli - podczas gwałtownego siadania mogą stracić stabilność i się po prostu przewrócić.

     

    Technorattan – tworzywo sztuczne imitujące rattan i bardzo wytrzymałe

     

    Producenci przez długi czas poszukiwali sposobu na to, aby ograniczyć zużycie mebli ogrodowych i zapewnić im większą odporność. Ich działania doprowadziły do stworzenia specjalnego tworzywa – technorattanu. Swoim wyglądem wiernie imituje prawdziwy rattan. Powierzchnia jest delikatnie chropowata i mierzwiona, dzięki czemu nie tylko w wyglądzie, ale również w dotyku tworzywo przypomina klasyczny rattan. Do produkcji tego materiału wykorzystuje się specjalistyczne dodatki, poprawiające wytrzymałość na promienie UV. Dzięki temu nawet po kilku latach użytkowania w intensywnym świetle, technorattan jest tak samo wytrzymały, odporny na uszkodzenia, nie odbarwia się i zachowuje oryginalną elastyczność.

     

    Jakie meble powstają z technorattanu

     

    Meble ogrodowe technorattan mogą mieć dowolne kształty i wielkości. Bardzo często ich konstrukcja nośna wykonana jest ze stali, co zapewnia oczekiwaną wytrzymałość i stabilność. Najczęściej z tego materiału produkowane są krzesła i fotele ogrodowe, a także ławki, kanapy i stoliki. Technorattan może występować w kilku wersjach kolorystycznych, ale najczęściej będzie to brązowy, beżowy i szary. Kiedy już omawiamy kolory tworzywa, warto się dowiedzieć jakie są zalecane metody jego pielęgnacji i czyszczenia.

     

    Jak czyści się meble ogrodowe technorattan

     

    Powierzchnia technorattanu może być delikatnie chropowata, co sprzyja osadzaniu się w niej zanieczyszczeń takich jak brud czy  kurz. Zjawisko może to przybierać na sile, jeśli meble ogrodowe technorattan wykorzystywane są w okolicy, w której prowadzona jest budowa dróg czy inne przyczyny powstawania dużych mas pyłu i kurzu. Na szczęście doprowadzenie mebli z technorattanu do czystości nie jest ani trudne, ani czasochłonne. Pielęgnacja i konserwacja polega na czyszczeniu powierzchni tworzywa szczoteczką płukaną w wodzie z delikatnym detergentem. Pracę można sobie ułatwić, wcześniej namaczając meble, tak aby rozmiękczyć kurz.

     

    Przechowywanie mebli z technorattanu

     

    Pamiętając o tym, że powierzchnia tworzywa może być delikatnie chropowata i porowata, należy unikać sytuacji, w których meble przez dłuższy czas będą narażone na zabrudzenie. W tym celu na okres zimowy warto je zabezpieczyć np. folią i przenieść do suchego pomieszczenia. Na wiosnę z pewnością odwdzięczą nam się mniejszą ilością pracy do wykonania, aby przywrócić im oryginalny wygląd i czystość.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Strefa wypoczynku i chilloutu

    sobota, 11 listopada 2017 15:04:22 Europe/Warsaw

    Nie samą już pracą żyje obecnie pracownik. Coraz więcej pracodawców docenia wysiłek umysłowy i spędzanie długich godzin pracownika w pozycji nieergonomicznej przy komputerze urządzając w biurach strefę relaksu lub kto woli chillout. Zmęczone i zaczerwienione oczy, bolący kręgosłup oraz chęć częstego zmieniania pozycji w pracy to są pierwsze oznaki obniżenia poziom koncentracji do zera, a koncepcja tak często wymagana w na stanowisku pracy osiąga już wartości ujemne. Dlatego stworzenie w nowoczesnym biurze "strefy wypoczynku", to już standard a nie luksus. Wg najnowszych przeprowadzonych badań pracownicy w czasie poszukiwań „idealnego pracodawcy” kierują się nie tylko kryterium wynagrodzenie, ale czy firma zapewnia miejsca postojowe lub stojaki na rowery, ale także, jaka panuje atmosfera u przyszłego pracodawcy oraz jak będzie wyglądało stanowisko pracy tj. jakie jest krzesło, czy jest ergonomiczne i spełnia warunki pracy powyżej 4 godzin dziennie, czy biurko jest elektrycznie regulowane oraz czy jest dostępna wspólna i wszechstronna strefa mebli do wypoczynku, wymiany poglądów czy na tzw. plotkę. Ciekawe rozwiązania aranżacji przestrzeni do wypoczynku zastosowane są w Polskiej firmie KLEIBER, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań do biur. Linia produktów i rozwiązań Pl@net doskonale odnajduje się w aranżacji nowoczesnego biura. Najnowsza propozycja firmy KLEIBER to Pl@net BOX – jest to półzamknięta strefa gdzie pracownik może odpocząć, a zastosowane rozwiązania z dziedziny akustyki pozwalają na błogą cisze nawet w największym OPEN SPACE. Kolejnym produktem, który można wykorzystać w przestrzeni wypoczynkowej jest model LOOP. Jest to wygodny fotel w obłym kształcie cały w piance poliuretanowej. Możliwości tapicerowania oraz łączenia tapicerek pozwala na ciekawe konfiguracje. Aranżując przestrzeń biurową, należy pomyśleć nie tylko o jej wyglądzie, ale i o funkcjonalności. Dlatego zachęcamy do kontaktu z naszym działem realizacji mebli nietypowych www.formyuzytkowe.pl Poniżej kilka propozycji w aranżacji mebli.

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Jak pielęgnować i czyścić sztuczną skórę?

    sobota, 21 października 2017 10:31:27 Europe/Warsaw

    Pozbądź się plam w jednym z poniższych sposobów w zależności od źródła zabrudzenia. Poniżej podam klika wskazówek dotyczące czyszczenia zabrudzeń.

    Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Czyszczenie i pielęgnacja skór

    sobota, 29 sierpnia 2015 11:46:56 Europe/Warsaw

    Skóra ze względu na swoje naturalne pochodzenie wymaga systematycznego czyszczenia oraz nawilżania, co gwarantuje utrzymywanie jej nadanych w procencie garbowania cech, a co za tym idzie całego mebla przez dłuższy czas w lepszej formie zewnętrznej.Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    HOKERY

    sobota, 18 lipca 2015 14:13:18 Europe/Warsaw

    Wysokie krzesła barowe, znane z większości pubów, restauracji i barów, to popularne hokery. Po czym rozpoznać że mamy do czynienia właśnie z hokerem, a nie krzesłem innego typu? Jest kilka oczywistych i widocznych na pierwszy rzut oka cech.Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Część 1 - GAZETNIKI

    czwartek, 14 maja 2015 20:06:20 Europe/Warsaw

    Picie kawy – to jeden z najczęściej powtarzanych rytuałów u większości ludzi. Od wieków kochamy kawę i nie potrafimy z niej zrezygnować. Picie dobrze zaparzonej kawy to nie tylko przyjemność degustacji jej głębokiego smaku, ale przede wszystkim rytuał, dający nam chwilę odpoczynku i relaksu.Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Ergonomia pracy przy komputerze.

    piątek, 13 lutego 2015 00:08:44 Europe/Warsaw

    Nie należy zapominać o ergonomii w czasie pracy z komputerem. Mimo, iż zakup komputera jest przemyślany w najdrobniejszych szczegółach, zaplanowanie miejsca pracy bywa często zaniedbywane. Jednakże warto poświęcić trochę czasu, aby zapobiec takim problemom jak bóle krzyża, karku i stawów oraz ich następstwom.Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Lampy w formach użytkowych - schemat podłączenia

    środa, 4 lutego 2015 21:23:37 Europe/Warsaw

    Ostatnio w naszym sklepie http://www.formyuzytkowe.pl/dom/oswietlenie/lampy-wiszace.html pojawił się duży wybór lamp sufitowych. Dział cieszy się dużym zainteresowaniem, ale też jest wiele pytań jak podłączyć lampę. Dla laików zadanie to może wydawać się „misją nie do wykonania”. Jednak po uważnym przeczytaniu tego artykułu okaże się, że zawieszenie nowej lampy sufitowej wcale nie jest takie trudneRead More

    Tagi:

    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl

    Luksusowe wnętrza - zasady projektowania

    poniedziałek, 26 stycznia 2015 20:54:38 Europe/Warsaw

    Jak zaprojektować wnętrze z kategorii Luxus design? Projekt powinien przede wszystkim być dopasowany do stylu życia Klienta, czyli przyszłego użytkownika. Kolorystyka, rodzaj przeważających materiałów we wnętrzu musi odpowiadać funkcjonalnym przyzwyczajeniom Klienta.Read More
    | Wysłane przez Ilona Bartkowiak

    Lego zabrało swoim pracownikom biurka

    czwartek, 4 grudnia 2014 20:56:35 Europe/Warsaw

    Pracujecie dla dzieci, to róbcie to jak dzieci – mówi Lego do swoich pracowników. I w swoim nowym biurze w Londynie nie przypisuje do pracowników biurek. Podobne rozwiązanie jest też w Warszawie. Zamiast wielkiego open space'a, w którym każdy ma swoje 1,5-metra kwadratowego powierzchni, zdecydowano się na danie pracownikom wolnej ręki. Usiąść i pracować mogą w dowolnym miejscu na czterech wynajętych piętrach.Read More
    | Wysłane przez formyuzytkowe.pl
    Ten sklep używa ciasteczek, kontynuując przeglądanie zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji
    x