Większość z Nas spędza kilka do kilkunastu godzin dziennie w pozycji siedzącej.
Praca przy biurku jest dużym obciążeniem dla kręgosłupa i całego organizmu.
Sprawdź czy twoje miejsce pracy jest bezpieczne dla zdrowia.

 


Regularna praca za biurkiem – zwłaszcza przy komputerze, może mieć negatywny wpływ na nasze samopoczucie. Może przyczynić się do:


- zawrotów głowy, przemęczenia,

- uczucia znużenia,

- bólu pleców, kręgosłupa, rąk, dłoni oraz barków,

- spowolnienia krążenia i odrętwienia kończyn dolnych.

Jak temu zapobiec?

  1. Utrzymuj prawidłowa pozycje ciała.

    Uzywaj podpórki pod plecy oraz podnózka by zapobiec słabemu krazeniu, dolegliwosciom pleców i ogólnemu zmeczeniu.

  2. Ułóz prawidłowo rece i nadgarstki.

    Stosuj podkładki zelowe pod mysz i przed klawiature, które promuja naturalne ułozenie zapobiegajac zwezeniu ciesni nadgarstka.

  3. Redukuj napiecia miesni, karku i oczu.

    Korzystaj z podstaw pod monitor, notebook i na dokumenty umieszczajac je na linii wzroku i pod odpowiednim katem.

  4. Zorganizuj miejsce pracy.

    Odpowiednia organizacja miejsca pracy tworzy przestrzen na tyle elastyczna by odpowiadała ona indywidualnym potrzebom ergonomicznym.

 

Ergonomiczne, odpowiednio dopasowane krzesło może znacząco wpłynąć na Twoją efektywność, dobre samopoczucie i realizację zadań. Zaawansowany mechanizm, wyregulowane podłokietniki i podparcie lędźwi mogą Ci pomóc w wydajniejszym wykonywaniu codziennej pracy.


Pamiętaj, że prawidłowa organizacja i wyposażenie stanowiska pracy

jest obowiązkiem pracodawcy!



www.formyuzytkowe.pl/fotel-krzeslo-obrotowe-spectrum-hb-net.html


www.formyuzytkowe.pl/signal-biurko-b-12.html