Koszyk

0,00 zł

My Cart -

My Cart: (0)
Kategorie

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    1. Co mogę kupić na formyuzytkowe.pl ?

    - W naszej ofercie mamy głównie wszelkiego rodzaju siedziska, ale sprzedajemy również meble , oświetlenie a  także  dodatki dekoracyjne  min:  zegary. 

     

    2. Czy wystawiacie faktury  VAT?

    - Tak.

     

    3. Jakie  są  koszty  wysyłki?

    - wychodząc na przeciw klientom, pokrywamy koszty transportu - każda wysyłka jest  BEZPŁATNA

     

    4. Czy muszę się zarejestrować żeby kupić?

    - Nie, rejestracja nie jest konieczna do zakupu. Po zatwierdzeniu produktów w koszyku zostaniemy przeniesieni do strony z formularzem, gdzie wpisujemy potrzebne dane. 

     

    5. Co daje mi rejestracja?

    - Przede wszystkim wygodę, jeśli planujemy kolejne zakupy w przyszłości. Zarejestrowany użytkownik ma prawo do rabatu, może też sprawdzać historię swoich zamówień oraz edytować dane konta

     

    6. Czego potrzebuję żeby kupić?

    - Aktywnego adresu e-mail i numeru telefonu. Dzięki temu nasz pracownik będzie mógł się z Tobą skontaktować.

     

    7. Zamówiłem produkt. Kiedy mogę spodziewać się go w domu?

    - Standardowe zamówienie zaczynamy realizować dopiero kiedy płatność za nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym. Następnie kontaktujemy się z producentem i oczekujemy aż wyprodukuje zamówienie. Jest to czas podany na stronie produktu jako „dostępność”. Ostatnim krokiem jest dostarczenie towaru przez kuriera SENDFAST lub DB Schenker. Wybrany asortyment jest  dostępny w  ciągu  24  godzin  od  chwili zaksięgowania.


    8. Otrzymałem zamówienie, jednak z jakiegoś powodu produkt nie przypadł mi do gustu. Czy mogę go zwrócić?
    - Tak, pod warunkiem, że folia nie jest rozdarta, a krzesło lub stół nie skręcone. Każdemu klientowi (z wyjątkiem podmiotów gospodarczych) przysługuje prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wysyłka na własny koszt.
     

     9. Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w sklepie - ale posiadają Państwo inne oferty tego producenta?

    - Tak, nasza  firma ma szeroki dostęp do producentów. Proszę  o  kontakt  z  [email protected]  wysłaniu opisu lub zdjęcia  postaramy  się  w  najlepszej cenie zaoferować produkt.

     

    10. Czy jest możliwość wysyłki pod inny adres?

    - Tak, prosimy o zaznaczenie tej informacji w uwagach zamówienia.


    11. Czy można negocjować  cenę ?

    - Negocjacja  cen jest jak  bardziej możliwa  przy większych zakupach  oraz  przy nawiązaniu  współpracy do dalszej odsprzedaży. Stali  klienci  również mogą liczyć na  dodatkowe upusty.


    12.Moja paczka przyszła uszkodzona, co mam zrobić ?

    - Paczkę proszę sprawdzić przy kurierze, jeśli jest uszkodzona należy sporządzić protokół i przesłać na nasz  adres [email protected] Dużym ułatwieniem będzie dołączenie dokumentacji zdjęciowej.

    Ten sklep używa ciasteczek, kontynuując przeglądanie zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji
    x