In Access to rodzina luksusowych foteli menadżerskich i pracowniczych, wyróżniających się nowatorską formą, wysoką jakością zastosowanych materiałów oraz doskonałymi walorami ergonomicznymi. Na uwagę zasługuje m.in. wykonanie fotela - doskonałe szycie i dobór materiałów oraz zabudowane podłokietniki, które decydują o jego charakterystycznej formie. Wszystko to sprawia, że In Access staje się synonimem wysmakowanego stylu, luksusu i ekskluzywnej prostoty. W ramach kolekcji In Access wsytępują również krzesła konferencyjne na nogach oraz na konstrukcji obrotowej wyposażonej w mechanizm pamięci obrotu.
Znalezienie solidnego mebla biurowego wcale nie musi graniczyć z cudem. Wbrew temu co można myśleć na ten temat, rynek obfituje w dobrej jakości fotele obrotowe. Przykładem jednego z takich jest model Partner, od firmy Bejot. Pragniemy zachęcić Państwo do nieco lepszego poznania go, co z pewnością może przynieść Wam wiele korzyści. Prezentowany fotel to bardo solidna konstrukcja, która otrzymała pełne oparcie, siedzisko o dużej powierzchni, a także metalową podstawę z pięcioma ramionami oraz zestawem podwójnych kółeczek. Fotel posiada profilowane oparcie, którego górna część jest wygięta, tworząc charakterystycznych zagłówek. Zamawiając ten fotel, otrzymują Państwo w standardzie podłokietniki z regulacją wysokości, a także możliwość kołysania się na fotelu.
Wykonane na bazie formatki sklejkowej, posiadającej specjalny układ tapicerski. Tapicerowne tkaniną lub skórą. Przód siedziska jest wyraźnie zaokrąglony w dół. Tapicerka posiada wyraźnie widoczne boczne krawędzie zszywane z osobnych elementów. Siedzisko w standardzie wyposażone jest w mechanizm regulujący jego głębokość.
1.Regulacja wysokości siedziska
2.Regulacja kąta wychylenia oparcia i siedziska
3.Regulacja podparcia części lędźwiowej
4.Regulacja głębokości siedziska
5.Regulacja siły odchylania oparcia
6.Regulacja wysokości zagłówka
Kółka do wyboru:
Tapicerowane tkaniną lub Skórą oraz w połączeniu mix Blazer + Skóra. Integralnym elementem są podłokietniki, które stanowią wraz z oparciem jeden element. Oparcie może być wyposażone w regulację głębokości podparcia lędźwiowego.
Producent | Bejot |
Czas realizacji | Do ok. 30 dni |
Szerokość | 68 cm |
Głębokość | 67 cm |
Wysokość | 125 cm - 156 cm |
Jeśli masz pytania odnośnie wyposażenia, chcesz zasięgnąć porady projektantów lub jesteś zainteresowany współpracą - skontaktuj się z naszymi doradcami.
Oferujemy możliwość zakupów ratalnych lub leasingu mebli dla firm i instytucji publicznych.
Wyposażamy obiekty w całej Polsce, jeśli masz pytanie zawsze chętnie pomożemy.
Zapytaj o możliwość stałej współpracy, przygotujemy dla Ciebie niesamowitą ofertę!.
Specjalizujemy się w wyposażeniu wnętrz biurowych, zrealizowaliśmy wiele ciekawych inwestycji.
BEJOT to ponad 20 lat istnienia na światowych rynkach. To miliony wyprodukowanych krzeseł biurowych i dziesiątek innych mebli typu office. Jeżeli potrzebują Państwo wyposażyć swoją firmę w funkcjonalne, wygodne, a przy tym trwałe i ciekawie wyglądające meble, to oferta BEJOT z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Z bliska przyglądając się temu, co Bejot ma do zaoferowania, można dostrzec w asortymencie tak ciekawe pozycje, jak nowoczesne, ergonomiczne krzesła i fotele biurowe typu In Acces, Jott, Dual, Corr, Eleven, Mate, Ceo czy Partner lub Vector, występujące w bardzo dużej palecie kolorów, kształtów oraz projektów. Jednak Bejot to coś zdecydowanie więcej, niż tylko meble przez przeznaczone do siedzenia przy biurku. To również szeroki wybór pozostałych mebli do biura, w tym do poczekalni, recepcji, sekretariatu oraz gabinetów. Wykonane z wysokiej jakości materiałów meble tapicerowane – UMM, Quadra, U_FLOE czy Legvan, wyróżniają się przyjemnym wyglądem, doskonałymi walorami użytkowymi oraz designem, który przypadnie do gustu każdemu, kto będzie miał z nim do czynienia.
Jednym z ważniejszych powodów, przemawiających za sukcesem firmy Bejot jest dobór materiałów, wykorzystywanych do produkcji mebli, a także polityka składania zamówień, polegająca na tym, że każdy klient może samodzielnie decydować o materiałach i kolorach, w jakich meble będą wykonane. To bardzo duży atut, przemawiający za wyborem właśnie tej oferty. Pozwala to w prosty sposób dopasować je do wystroju swoich wnętrz biurowych i użytkowych. Bejot od kilku lat rozbudował swoją ofertę o meble konferencyjne i krzesła konferencyjne – Shell, Kyos, Orte, Atria, w których znajdziemy stoły, ławki, a także wieszaki. Również restauratorzy i osoby prowadzące własne lokale gastronomiczne powinny w ofercie firmy Bejot znaleźć coś dla siebie. Co takiego? Na przykład bardzo stylowe i zachwycająco wygodne pufy i hokery typu Spin, mogące być wyśmienitym uzupełnieniem każdego barku. Wyprodukowane z trwałych i odpornych na uszkodzenia materiałów, mogą sprawić że będą inwestycją służącą przez wiele kolejnych lat.
Jakie są rokowania firmy na przyszłość? Bejot ma w planach dalsze rozbudowanie swojej oferty o kolejne, wysokiej jakości produkty – Voo Voo, Vector, Oxxo (kiedyś Occo), Vieni czy Clubin oraz Umm. Powinny znaleźć się w niej kolejne meble biurowe i gastronomiczne, a także dostosowane do potrzeb pracowników ergonomiczne krzesła biurowe w nowych odsłonach. Nieprzerwane dążenie do osiągania jak najwyższych standardów jakości, jest jednym z kilku powodów do tego, że warto jeszcze bliżej zainteresować się tą ofertą i znaleźć w niej coś odpowiedniego dla siebie.